Regulamin – Kuźnia Zdrowia
§1 Postanowienia ogólne

Art. 1

Właścicielem serwisu Kuźnia Zdrowia (www.kuzniazdrowia.pl) jest P.H. „JANOTA” S.C, Krzysztof Janota, Janina Janota NIP 5472110891,

Art. 2

Klientem Kuźni Zdrowia może zostać każda osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy. Zamówienie usługi oferowanej w serwisie dla osoby nieletniej może dokonać jej prawny opiekun biorąc pełną odpowiedzialność za efekty stosowanej diety.

Art. 3

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i dostawy posiłków w ramach cateringu dietetycznego Kuźnia Zdrowia. W zależności od wybranego rodzaju diety jest to zestaw posiłków o określonej wartości kalorycznej. Każdy posiłek jest zapakowany w oddzielne, hermetycznie zamknięte opakowania oraz posiada etykietę na której znajdują się: nazwa posiłku. Każdy zestaw dań spakowany jest w firmową papierową torbę opatrzoną nazwiskiem Klienta.

Art. 4

Większość posiłków pakowana jest w hermetycznie zamykane pojemniki umożliwiające obróbkę termiczną. Przed obróbką termiczną należy zdjąć z nich folię ochronną. Wszystkie posiłki należy przechowywać w temperaturze 2 – 6° C.

§2 Zamawianie usług w serwisie Kuźnia Zdrowia

Art.1

Osoba składająca zamówienie w serwisie Kuźnia Zdrowia potwierdza, iż zapoznała się i akceptuje wszystkie postanowienia niniejszego regulaminu. Złożenie zamówienia w serwisie Kuźnia Zdrowia jest równoznaczne z zawarciem umowy o treści analogicznej do treści powyższego regulaminu.

Art. 2

Zamówienia cateringu dietetycznego Kuźnia Zdrowia należy dokonać on-line na stronie serwisu. Składanie zamówień on-line trwa 24 godz. na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Telefoniczna obsługa klientów prowadzona jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00. W weekend i dni ustawowo wolne od pracy kontakt z firmą możliwy jest tylko poprzez e-mail.

Art. 3

Osoba składająca zamówienie on-line zobowiązana jest podać wszystkie informacje niezbędne do określenia odpowiedniej diety. W przypadku składania zamówienia on-line diety z aktualnej oferty Firmy P.H. „JANOTA” S.C Krzysztof Janota, Janina Janota, wszelkie niezbędne informacje należy podać podczas składania zamówienia poprzez formularz zamówienia dostępny na naszej stronie www.kuzniazdrowia.pl. Zamówienie diet indywidualnych odbywa się podczas konsultacji prowadzonych z klientem po wcześniejszej konsultacji telefonicznej. Informację niezbędne do złożenia zamówienia to: imię i nazwisko, telefon, adres e-mail, dokładny adres dostawy, rodzaj diety, przedział czasowy korzystania z diety, datę pierwszej dostawy, dodatkowe wskazówki (alergie, zmiany w dostawach, ewentualne wykluczenia pokarmowe).

Art. 4

Po dokonaniu zamówienia serwis Kuźnia Zdrowia potwierdza przyjęcie zamówienia drogą mailową poprzez wysłanie potwierdzenia przyjęcia zamówienia na podany adres poczty e-mail lub telefonicznie pod numerem telefonu podanego przez Klienta.

Art. 5

Serwis Kuźnia Zdrowia realizuje zamówienie w miejscu i dniu określonym przez Klienta jednakże nie wcześniej niż 1 dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty bądź odebraniu potwierdzenia przelewu.

Art. 6

Podczas składania zamówienia Klient zobowiązuje się poinformować o wszystkich przeciwwskazaniach i problemach zdrowotnych które go dotyczą. W szczególności chodzi tu o przypadki: chorób istniejących i przebytych, cukrzycy, nietolerancji laktozy, alergii, nadciśnienia tętniczego, zażywania leków wpływających na zdolność absorpcji składników odżywczych bądź wpływających niekorzystnie na trawienie bądź powodujących zatrzymywanie wody w organizmie oraz w przypadku kobiet w ciąży i karmiących. Można tego dokonać w formularzu zamówienia on-line (uwagi).

Art. 7

W przypadku gdy Klient zataja przeciwwskazania i problemy zdrowotne wymienione w Art. 6 serwis Kuźnia Zdrowia nie ponosi odpowiedzialności prawnej za efekty stosowanych diet.

Art. 8

Właściciel serwisu Kuźnia Zdrowia nie ponosi odpowiedzialności prawnej za szkody powstałe w wyniku udzielenia informacji nieprawdziwych, niepełnych lub odmowy udzielenia informacji w ogóle dotyczącej stanu zdrowia i ewentualnych przeciwwskazań Klienta do korzystania z usług serwisu Kuźnia Zdrowia.

§3 Płatności

Art. 1

Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie po otrzymaniu płatności lub potwierdzenia wykonania przelewu.

Art. 2

Klient dokonuje zamówienia zestawu posiłków poprzez zakładkę „ZAMÓW TERAZ” na stronie internetowej serwisu, gdzie wybiera rodzaj diety, ilość posiłków, długość zamówienia. Następnie dokonuje płatności na kwotę: cena diety x ilość dni zamówienia z cennika dostępnego na stronie www.kuzniazdrowia.pl na wskazany rachunek bankowy, za pomocą operatora Tpay, lub przelewu tradycyjnego– na cały okres zamówienia diety. Rachunek bankowy dostępny na naszej stronie www.kuzniazdrowia.pl

Art. 3

Klient płaci z góry za cały okres usługi Kuźnia Zdrowia, jeszcze przed realizacją zamówienia. W przypadku przelewu tradycyjnego należy wysłać na adres: biuro@kuzniazdrowia.pl potwierdzenie wpaty. Wpłaty dokonywane za pośrednictwem przelewu należy dokonać na poniższy rachunek bankowy: 92 1020 1390 0000 6002 0387 4724 W tytule przelewu należy wpisać wybrany rodzaj diety, imię i nazwisko zamawiającego oraz okres zamówienia. Po dokonaniu przelewu należy wysłać potwierdzenie na adres mailowy biuro@kuzniazdrowia.pl

§4 Dostawa

Art. 1

Dostawa posiłków cateringu dietetycznego Kuźnia Zdrowia odbywa się od poniedziałku do soboty w godzinach 18:00-6:00 Posiłki na niedzielę dowożone są razem z posiłkami na sobotę.

Art. 2

Szczegóły dostaw posiłków ustalane są indywidualnie z każdym Klientem.

Art. 3

Firma P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota może pobierać opłatę za dostawę, określoną w cenniku.

Art. 4

Firma Firma P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieodebranie w ustalonym czasie i miejscu zamówienia przez Klienta. W takim przypadku Klient nie może domagać się zwrotu środków za nieodebranie dostawy ze swojej winy.

Art. 5

Firma Firma P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota w przypadku niedostarczenia zestawu w ustalonym przedziale czasowym oraz miejscu, zobowiązuje się nieodpłatnie dostarczyć dzienny zestaw posiłków w miejsce wskazane przez Klienta. W sytuacji, gdy nie ma możliwości zrealizowania dostawy w innym wskazanym miejscu przez Klienta, Firma Firma P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota zobowiązuje się do automatycznego i nieodpłatnego wydłużenia usługi o jeden dzień.

§5 Zmiana i anulowanie zamówienia

Art. 1

W trakcie realizacji zamówienia istnieje możliwość dokonania zmian dotyczących: rodzaju lub kaloryczności wybranej diety, adresu, dokonania zawieszenia realizacji usługi. W tym przypadku Klient zobowiązany jest do uregulowania różnicy w należnościach, które powstały z tytułu zmiany.

Art. 2

Warunkiem dokonania zmian diety, jej kaloryczności, czy zawieszenia dostaw jest poinformowanie Firmy P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota na dwa dni robocze przed realizacją dostawy zamówienia. Klient dokonując zmiany godziny i/lub adresu dostawy musi ją zgłosić do obsługi serwisu nie później niż do godz.16:00 dnia poprzedzającego dostawę. W przypadku zmian obejmujących sobotę i niedzielę należy je zgłosić do obsługi serwisu najpóźniej do godziny 18:00 w czwartek. Od poniedziałku do piątku zmian możemy dokonywać podczas godzin pracy obsługi serwisu czyli 8:00 – 16:00 drogą elektroniczną na adres biuro@kuzniazdrowia.pl. Zmiany zgłoszone po upływie terminów podanych w Art.2 § 5 nie będą realizowane.

Art. 4

Wprowadzone przez Klienta zmiany potwierdzane są każdorazowo przez Firmę P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota wysłaniem wiadomości elektronicznej na wskazany w zamówieniu adres e-mail.

Art. 5

W wypadku, gdy dokonane przez Klienta zmiany powodują nadpłatę w stosunku do pierwotnego zamówienia istnieją dwa sposoby wyrównania wartości zamówienia. Klient może dostać zwrot powstałej nadpłaty lub może rozliczyć się przy następnym zamówieniu.

Art. 6

Klient ma możliwość czasowego zawieszenia świadczonej przez serwis usługi. W takim wypadku Klient zobowiązany jest poinformować Firmę P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota o chęci zawieszenia usługi drogą mailową pod adresem biuro@kuzniazdrowia.pl do godziny 16:00 w terminie dwóch dni roboczych przed zaistnieniem planowanej zmiany. Należy podać konkretną datę, w której usługa ma zostać wznowiona. Usługa zostaje automatycznie wydłużona o równowartość zawieszonego okresu.

§6 Reklamacje

Art. 1

W przypadku zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług Klient ma prawo złożyć reklamację elektroniczną na adres: biuro@kuzniazdrowia.pl. Rozpatrywana będzie reklamacja złożona w ciągu 24 h.

Art. 2

W przypadku reklamacji jakości posiłków reklamacje należy składać w tym samym dniu.

Art. 3

Reklamacja dotyczące świadczonych usług będzie rozpatrywane w terminie 7 dni roboczych od jej zgłoszenie przez Klienta. O jej wyniku klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na podany w zamówieniu skrzynkę poczty e-mail.

§7 Polityka prywatności

Art. 1

Wszystkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji zamówienia oraz newslettera, są gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101poz. 926, ze zm.). Dane te nie będą użyczane, ani udostępniane osobom trzecim i będą używane wyłącznie w celach marketingowych firmy P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota Administratorem danych jest Firma P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota. Zmiany swoich danych osobowych i teleadresowych Klient może zrobić kontaktując się z obsługą Firmy P.H. „JANOTA” S.C. Krzysztof Janota, Janina Janota. Wykorzystując tą samą drogą Klient może usunąć swoje dane osobowe i teleadresowe.

Art. 2
Dane w systemie informatycznym przetwarza MasterLife Solutions Sp. z o.o., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa, Sąd rejonowy dla m. St. Warszawy w warszawie, XII Wydział Gospodarczy Nr. KRS: 0000531599

Art. 3

W sprawach nie uregulowanych lub nie objętych niniejszym regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Do góry